Godmorgon i regnet!

Usch, vilket tråkigt väder! Varför kan det inte alltid vara soligt väder o varmt? Jag vill inte gå ut när det ser ut så här... *kräks*

Natten var faktiskt rätt så bra... Alvin vaknade en gång, men jag orkade inte gå upp så till slut somnade han om. 05.40 kom han in till oss o då fick han ligga kvar hos oss... det har aldrig hänt förut... Han somnade om o snarkade sött brevid oss... MYSIGT! Vi gick upp fem i sju!!!*hjälp vad sent* Fick stressa som ett as o sen när vi kom till dagis så hade de LÅST!! IGEN!

Igår sprang jag in på stan en snabbis, till LIndex. Slog till o köpte den fina gula tröjan som jag visade häromdagen. Pratade med Erika o då ville hon ha den söta bodysuiten också. De hade en jättefin brun solhatt med massa elefanter på så jag fick lov att köpa också. OJ, vad fin korven kommer bli...=)

Fick ett glatt besked igår också, Tesse fick jobbet på vår avdelning!! TJOHOO!! En tjej! Fan vad najs! Det blir lite ensamt här nere ibland när man är ensam tjej... Men nu så blir det lite ordning på torpet...=)

Dagens morgonbilder:

image61

image62


Kommentarer
Postat av: erika

ja TAAAAAAACK så jättemycket för att du tänkte på oss! Jag har gått och tänkt på den där bodysuiten ända sen du visade den. Den är ju SÅ fin! Och sen med hatt till och allt. Mys mys!

Puss puss o TACK

och vad ROLIGT med en till brud på dist! Det behöver ni!

2008-04-09 @ 08:20:05
URL: http://erika81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0