Tisdag

Dagen började mindre bra... Vaknade med asont i ryggen, spräng huvudvärk o en jäääääävligt tjurig unge! Han har vaknat minst 15 ggr i natt o bara vrålat helt hysteriskt rätt ut... GAAAALEN! Man känner sig så himla handfallen när de blir så där, vad gör man liksom?
Sa åt honom o gå in till Anders för jag orkade bara inte med honom, då gjorde han det o ställde sig o gapade där istället. När jag väl kom upp, efter att legat o känt efter HUR ont jag egentligen hade (vilket var JÄVLIGT ont) så upptäckte jag att Alvin var helt KNALLRÖD i nacken... SÖNDERBRÄND! Lilla gubben! Inte konstigt då att han levt Jack hela natten... O jag som smörjde honmo igår på morgonen o dagis hade smörjt under dagen. VÄLDIGT känslig kan man säga... USCH!
När vi kom till dagis lämnade jag klara instruktioner om hur han skulle skötas om under dagen, de gick tom med påatt smörja honom. Antar att de såg hur illa det faktiskt var...! Lilla plutteälsklingen!

Idag började Tesse på mitt jobb också...ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0