Julklapp

Efter mycket tjat på annonschefen så fick jag äntligen min fina julklapp från Folkbladet. Förra året missade de mig så nu har jag skällt på dem. Så här fint var det...=)




Jag blev glad! Vi pratade lite om framtiden o han undrade så klart vem som ska göra mitt jobb sen. Vem vet svarade jag. Jag frågade hur de skulle klara sig utan mig, han svarade helt ärligt. Jag vet inte. Kändes bra att han sa så, sjukt att säga... men jag kommer skratta gott sen när det inte kommer gå lika smidigt sen som det gör nu. Med tanke på hur många man får "rädda" o fixa för hela tiden här så kommer de få se allt jag gör. Man saknar inte kon förrän den är ute i båset, eller hur säger man? Muuu!

Kommentarer
Postat av: jag själv

Måste säga att filten är bland de skönaste jag någonsin svept omkring mina kalla fötter...!

2008-12-16 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0