Skvaller

Varför är detta gottande i andras, oftast, olycka så najs för? Shit! hela min dag lyftes av ett telefonsamtal med härligt skvaller. Gud så hemskt egentligen! Men jag behövde verkligen det! Tragiskt men sant! Nu skäms jag nästan... ha ha ha! Sjuk människa är vad jag är.

Hemgång inom fem, SKÖNT! Ont i huvudet är vad jag har idag också. BLÄ! Har säkert att göra med mitt lilla monster som har svårt att förstå att hans föräldrar måste få sova för att orka med honom. Men jag älskar honom ändå! För alltid! Min lilla älskling! Längtar efter honom massa o nu ska jag snart få hämta honom. Av erfarenhet vet jag att jag kommer bli döirriterad på honom typ 10 ggr innan vi ens kommit hem eftersom han oftast är en riktig pain in the ass när vi ska gå hem från dagis. Han ska inte dit på morgonen o på kvällen ska han inte gå hem. VARFÖR? Bestäm dig, liksom! =)

Hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0