Godmorgon!

Idag är jag super dupertrött! Blev väckt 100 ggr av Anders som påstog att jag snarkade!? Moi!? Skulle inte tro det va... jag snarkar INTE...  O hur jag än låg så skällde han på mig... Jag skulle kANSKE kunna snarka om jag låg på rygg, men inte annars... o inatt spelade det ingen roll.. han petade på mig hela, hela tiden. Så trött är jag... o har en ljugande gubbe... Snarkar...*fnyser*  Var det värsta jag hört!

Huset igår har vi delade meningar om. Fint, men för litet. konstig planlösning, men ändå bra. Nära natur, pool osv... Usch, jag vet inte! !!!

Snart har vi möte med gapande mannen också... *gulp* Får väl se hur det går då... Skällde ju tillbaka rätt så bra på honom igår så han var jättetrevlig senare på dagen o även idag har han ringt till de andra o varit supertrevlig. Förvirrad? Lite...

Nä, mot klubbhuset...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0