Semester-smycken

NU har vi äntligen semester. Igår gjorde vi inget speciellt, vi trodde ju att det skulle vara dåligt väder så vi hade inte planerat nåt. Vi gick o matade ankorna, fikade lite i knäppingsborg, sen gick jag på stan o köpte lite grejer o sen hem. Alvin somnade o då gjorde jag lite örhängen. Fina tycker jag. Sen åkte alvin o jag till Erika o TOmas. Några av tjejerna var där o fikade. Det var så trevlig o Alvin var sådär härligt busig. Lite uppkäftig också när han säger åt Erika " SLUTA ERIKA". Ha ha... man blir lite paff. Men vad gör man? Säger åt honom att sluta tillbaka, men det hjälper inte.
Ja ja... Idag ska vi lämna in bilen o hoppas att erika o tomas orkar ge oss lite kaffe, annars blir det nog minigolf om det inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0