Efter mycket tjat...

.... så kommer här ett par skrivna ord från unselunsan...

Har egentligen inte så mycket att blogga om... händer ju inget...*GAAAAH*

I Tisdags var vi o grillade hos Lina...MYCKET trevligt! Zigge spydde ner mig, men det gör INGET! Åkte med sussi hem o så kollade vi på matchen, Anders o jag! HEJA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZVERIGE!!

Igår gjorde vi nada.

Idag ska vi städa lite, laga lite mat, skriva CV till Anders osv... Funderar på att testa ett nytt muffinsrecept (med risk för att låta som en riktig bullmamma)

Fredag lämnar Anders oss själva o drar på poolparty med jobbet... så där roligt tycker han att det ska bli...=) Alvin o jag ska köpa en jacka från POP till honom  
   

Sen ska jag gå till bolaget o kolla fall brorsans whisky har kommit också, jag har inte hört nåt från dem??
På kvällen ska vi antagligen åka hem till Anna o Micke i Kimstad. Men det är inte riktigt säkert än...vi får se.

Lördag har Tesse, jag och Johanna 2 årskalas för tråden för våra 2-åringar. Det ska bli trevligt!
På kvällen ska vi till Erika o Tomas o kolla på matchen! Spännande!!!

lägger upp ett kort på min långhåriga unge också...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0