Dagen efter...

Påsk... Usch, vad jag känner mig fet! Vi har svullat hela helgen o nu mår jag nästan dåligt över hur MYCKET flott o godis vi TRYCKT i oss den här helgen. Varför är det så gott med godis o fett?? Varför kan det inte bara smaka illa?
Beach 2008 känns som väldigt, väldigt långt borta... *snyftar* När jag sitter där med chipspåsen i högsta hugg så brukar jag tänka att nu ska jag börja träna, på lunchen tom... Yeah right! Som om det nånsin kommer hända...? NOOOT!

Alvin har börjat få andningsuppehåll när han sover. Ringde BVC som tyckte jag skulle ta kontakt med Tomas Drott, som är öron-näsa-hals doktor. Så nu ska jag ringa Nilla o prata med henne, de bor ju grannar. Då kanske han kan få komma tidigare...om jag har tur...=)
Tog upp hans hosta också, men hon sa att jag skulle prova att ge ventolin igen. Dagis VÄGRAR ju att ge medicin så vi kan ju inte ge så ofta som han behöver om inte jag ska behöva åka till dagis varje dag... Men hon sa att prova två gånger så får vi se vad som händer. Men varför måste dagis vara så jävla svåra för? Varför kan de inte bara hjälpa till för? SÅ tröttsamt! Men samtidigt så har jag förståelse för dem... Men för mig som mamma som måste leva med hans jävla hosta hela tiden är det fruktansvärt frustrerande...*suck*

Nähä? Jobba eller??... Måste man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0