Hockeykväll

Igår var det hockey för hela slanten! LHC-DIF! Det var jätteroligt, det var så länge sen jag var på hockey! När man var singel o inte hade barn så for man ju på hockey lite oftare. Erika o jag var ju värsta hockeynördarna. 2 asklyftiga brudar, en bil, 300 mil o ett hockey VM...Behöver jag säga mer? Det var SÅ sjukt roligt att det var inte sant! Lever fortfarande på en del av dessa minnen o vi skrattar gott åt sjuka grejer vi gjort! Som att lifta med polisen till baren... För vi inte hittade dit? Ha ha ha... GALNA!
2003 var jag ju o jobbade på VM i Helsingfors också o kände mig som värsa lyxliraren med privatchaffis, lyxhotell o diverse andra förnödenheter. ASNAJS! Men inget kommer slå Tjeckienresan...så är det bara...! =)

    Bilder från LHC matchen


Här kommer lite bilder från Tjeckien också...=)

      

Kommentarer
Postat av: erikii

Åååh tjeckien! Kommer alltid vara den absolut bästa resan i hela mitt liv no matter what!!!! Har aldrig haft det så roligt att man inte ens kommer ihåg alla tokigheter som man lyckades med på 10 dagar!
Om det verkligen är så att ett gott skratt förlänger livet kommer du och jag leva väääääldigt länge min lilla vän :-)

pusspuss

2008-03-18 @ 08:40:52
URL: http://erika81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0