Helgen

 Helgen var helt underbar!

På lördagen var Alvin, farmor o farfar, Tina, Rikard o barnen o jag på betessläpp på Linåkern. Det var jättetrevligt! lerigt som bara den men supernajs! Vädret var lite ostadigt, men regnet kom inte förrän allt var över.
Mötte Tesse, Jim o Olle där också. Smågrabbarna var mer intresserade av traktorerna än av kossorna. Alvin ville tom hellre titta på en j*la moppe istället för på kossorna. Vad är det för fel på vår lilla betong-unge? "Nä, Alvin nu har vi åkt så långt för att titta på kossorna, Moppar kan du titta på i stan..." Men nä då, moppen o traktorn... Det var livet!

På Eftermiddagen åkte jag iväg med damerna på vattengympa. Shit vad det var trevligt! Det kan jag faktiskt tänka mig att göra igen. Sen begav sig färden hem till Erika där vi fick lite tilltugg o sen åt världens godaste mat, kräftor, köttbuffé som hade räckt till halva tredje världen typ o massa goda saker till det o sen Gino. MUMMS!

Var hemma vid kvart över 12 o det var faktiskt väldigt skönt. Är det åldern?*gulp*

Anders och Alvin åkte hem till morfar och Maud o firade att Maud hade fyllt år. Första gången i princip som anders åkte själv till min släkt... konstigt. Jag som jämt åker själv till hans... Mer sånt! Det är nog bra för honom...=)

Söndagen hade jag sovmorgon o sov till 20 över 10. HJÄLP! Det var länge, länge sen jag sov så länge! Men jag blev nästan över trött istället.
Alvin o jag skulle kolla på ankor, men då börjde det regna. SKIT! Gick en sväng på stan istället. Var o pratade med Expert om min bajskamera (JA, DEN NYA!!!!!) som helt plötsligt tar randiga bilder. De ville att jag skulle komma tillbaka på måndagne istället. Suck.
På kvällen lyckades Anders ta bort alla bilder ur kamerna...smart! Vad ska jag då visa upp på expert? Ja ja...

lite bilder...

                                   

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hihi, så underbart söt han är lille bonden;)
Snart fyller de år! Kommer ju alltid tänka på dig och Alvin på Alex födelsedagar:D
Kram på er!!

2008-05-20 @ 12:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0