Söta bilder på mina hjärtan!




På bilden här ovan var vi ute med vår damklubb o så hade vi bjudit in våra respektive också. Vi hade skitroligt! Först körde vi dirtbikes och sen mötte alla sina sambos/män i sumobrottning med såna dräkter på oss. Shit vad roligt det var. Dock är min blivande man som en stor vägg så jag studsade bara tillbaka när jag försökte brotta ner honom.
Efter detta käkade vi lunch på Mc Donalds o vi lämnade Alvin till farmor & farfar. Senare på dagen spelade vi fotbollsgolf o sen hade vi hyrt relaxen där. Grabbarna fick lägga ansiktsmasker på varandra. Det var fantastiskt roligt! =)

Kommentarer
Postat av: erika

envis som jag är tittar jag till din blogg varje dag och SE SÅ GLAD jag blir när jag hittar nya inlägg. TJOHO

2008-10-14 @ 21:38:58
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0