Favoritsmörgås?

Igår var Tina o jag ute o powerwalkade. Vi var asduktiga ända tills vi kollade på klockan o såg att shit, vi är försenade. Jag hade lovat att vara hemma till kl 20. Vi SPRANG uppför sista backen i åbackarna o sen gick vi asfort hem. Svetten lackade o det brände i benen! Shit vad duktiga vi var! Vi hann hem i tid också!

- 1 hg idag också!

När jag kom hem sen så satt Alvin o jag o gossade i soffan. Han satt o klappade mig på kinden och över håret o var allmänt söt. Så säger jag:
"Åh, mamma älskar dig."
- Jag älskar dig sosså!
"Du är min favoritkille!"
-Du är min favoritsmörgås, mamma.

Eh? Va? *ler* Gud så sött! Jag bara log!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha ha ha guud så gulligt :-)



De är ju för rara

2009-04-24 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0