Trött

Känns som att Alvins hosta blev värre när vi började med den nya medicinen. Det är ju säkert inte så utan snarare så att han fick en ny repa förkylning. Men det här är så tröttsamt att jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Han blir hämmad i sin lek, orkar inte riktigt. Han är så himla duktig som förstår när man säger att han måste sitta ner ett litet tag. Ofta så säger han "Nu kan jag leka, jag  hostar inte längre". Stackarn! Det är så jävla synd om honom! Nätterna är helt hemska. Han hostar typ upp sina lungor hela tiden. Inatt lät det nästan som att han inte kunde andas flera gånger. Tur att jag sov brevid  honom, man vet ju aldrig. Öppnade fönstret men utan effekt. Till slut gav jag honom lite alvedon, flytande, o då blev det bättre. Sen sov han. Om det var alvedonet eller kombinationen av frisk luft, medicin o alvedon har jag inte aning om. Men det funkade iaf. Stackarn! Helst av allt skulle jag vilja hitta en medicin som man ger honom o sen mår han bra. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0