Vikt

Nu ska ni få  höra nåt sjukt. Igår innan jag gick o la mig så ställde jag mig på vågen. Den visade på fina 79,4 kg. Jag suckade högt o svor lite över de tre chokladbitarna jag nyss vräkt i mig. Men jag har mens tänkte jag o tyckte lite synd om mig själv.
I morse när jag ställer mig på vågen så stog den på 78,0. Ursäkta? Har jag tappat 1,4 kg under natten? Vi har en ny fin våg så jag tror inte att det är fel på den, utan det är säkert så. Men är det inte väldigt konstigt? Fast kroppen kanske funkar så, vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo det funkar så! Väg dig alltid naken, nybajsad och nykissad på morgonen så väger du som minst, det gör jag ;O)

2009-04-23 @ 20:09:46
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Elin

Kroppen går alltid upp något/några kilo på kvällen eftersom den då lagrat upp energi som kroppen ska använda under natten. Så det bästa är att väga sig som Carro skriver, på morgonen med tarm och blåsa tömd :-)

2009-04-24 @ 06:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0