Idag...

... känns allt lite ljusare. Undra om det beror på vädret eller på att allting faktiskt ÄR bättre. Anders o jag skrattade asmycketi går åt hur man tolkar samma sak olika. Herregud. Vi diskuterade det i säkert 15 minuter o skrattade massor. Det behövde jag!

Nån mer än ajg som tycker att C påminner om Agneta Gynning?
På lunchen tog jag en manikyr och pedikyr på Nails Center Reinstiernas gata 26/på Söder i Stockholm. Det kostade 400 kr, så jävla billigt. Och då fick jag inte någon kändisrabatt;) Det var massage i stolen också, bättre massage stol får man leta efter jag bara njöt i en timme. Annars brukar jag sitta på nålar när jag gör naglar det är så himla tråkigt, men här gick timmen snabbt, Ett tips!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0