Fortsättning följer

Jo, jag satt i växeln. Min andra dag. Då ringer VD för ett av bolagen i koncernen. Han ber mig koppla honom till en tjej i hans bolag, i hans bolag alltså. Jag gör det, men hon var inte där utan hade kopplat till sin mobil. Ja visst säger jag o suddar sökningen o kopplar till hennes mobil... TROR JAG.
Nån minut senare ringer han igen o säger "Ja, hej det är ****. Du skulle koppla mig till ***** nyss, men du kopplade ut mig på MIN mobil inte hennes. JAG DOG NÄSTAN! Så jävla pinsamt! O han kan också vara sådär att han ringer o är jävligt otrevlig ibland.
Bad om ursäkt o säger att jag håller på o lär mig växeln, så det var därför det blev fel. DÅ säger han - JÄTTESAKTA- vad hon heter o vad hon har för anknytning. Sjukt komiskt! Men det gick ju bra iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0