Goda grannar

Som jag skrivit i ett inlägg längre ner så blev jag ju lite lätt upprörd på mina grannar som i helgen hade fest och då "snodde" Alvins gåvagn. Det är över nu. Nu är vi sams igen....

Igår när jag o Jessica satt o fikade o diskuterade nästa damernas så ringer det på dörren. Utanför står grannkillen med en helt NY gåvagn. En svart. JÄttefin. Han ber så hemsk mycket om ursäkt o säger att de skäms massor och hoppas att detta kan gottgöra det hela. Jag blev jätteglad. Det tycker jag var jättebra gjort! Den gamla blev ju förstört såpass att hjulen vikt sig lite men vi hade ju säkert kunnat fixa till den, men nu behöver vi inte det för nu fick vi en ny. Kanonbra!

Kommentarer
Postat av: Erika o Emma

HEja grannarna!!!

2009-02-03 @ 11:16:46
URL: http://erika81.blogg.se/
Postat av: Erika o Emma

men glömde säga fy skäms först på deras "trevliga" festvänner

2009-02-03 @ 11:17:17
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0