Jag är så dålig!

Stackars ni krakar som går in o ska läsa min blogg... jag har ju inte uppdaterat! Aja baja mig! Skärpning, skärpning!

Har idag lämnat över det sista till personen som ska ta över mitt jobb o sen åt vi lunch o jag guidade henne runt lite på företaget. Sen har jag haft möte med min nya chef o klargjort lite saker. Det gick jättebra. Spännande resa jag har framför mig kan jag lova. Men det kommer bli roligt... hoppas jag!

Snart är det hämtning som gäller... som alla andra dagar i veckan. Shit vad tråkigt vardagen är ibland... Jag skulle bara vilja göra nåt ROLIGT! Nån som har nåt ROLIGT förslag till mig? Inget med träning, det känns som det kvittar för den här flohabban....

Kramen till er alla! Hang in there o hoppas ni står ut med min dåliga blogg lite till....

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker att du ska gå en kurs i hur man tillverkar silversmycken. Har en arbetskamrat som har gått en silverkurs en kväll i veckan, skulle väl vara ngt för dig?

2009-02-24 @ 19:03:22
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Sandra R

Vilken kul idé Carro kom med! Det skulle jag också vilja göra. :-)



Din blogg är väl inte sämre uppdaterad än de flesta andra? (Såvida du inte är 14 år och lägger in ett inlägg i timmen.)

2009-02-25 @ 09:22:32
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Tove

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2012-09-12 @ 11:24:06
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0