Lördag

Dagen började med sovmorgon! Skönt! Sen gick jag o Alvin o hämtade Kristin o sen gick vi till Biblan o lånade lite böcker o lite filmer. Kristin lånade talböcker.
Efter det gick vi o åt lite god mat på kupolen. Alvin sprang mest omkring. Sen kollade vi in stan lite. Min nya favvoaffär är New Yorker. De har skor i 42!!! tjohooo! Slog till på ett par ballerinaskor fast jag egentligen inte har råd. Gömma i garderoben? JA!
När Kristin åkt hem tog Sussi, Zigge, Alvin o jag spårvagnen upp till Carras nya lgh. Det där kommer bli jättebra! Toans spygröna färg var min favorit! Yummie!
Sen knallade jag o Sussi hela vägen hem, ont i fötterna? JA!
Snart ska jag göra Linas plockpasta, den är så god! Den tillhör inte Anders favorit så jag passar på när han inte är hemma. Ja, just det. Han är ju på "singelfest". Alltså, en fest dit det kommer massa singeltjejer. Inte så uppskattat hos mig, men det är klart han ska gå på fest. Det unnar jag honom faktiskt, även om svartsjukan sipprar fram i mina ådror.
Alvin kolla på Postis Per som vi hyrde idag, han gillar honom skarpt!

Tjingelingen...

Kommentarer
Postat av: Petra

Lite svartsjuka är bra........

2009-02-21 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0