Bloggträsk

Ha ha ha... gud så patetisk jag är... ha ha ha... har verkligen fastnat i bloggträsket. Går inflera gånger per dag o läser o läser o läser o tiden bara rinner iväg. Nu sista hamnade jag på Rafael Edholms blogg. Han är förresten sjukt snygg. Men nu till det patetiska.... I hans blogg berättar han om sina snorkråkor som han stoppar i blommorna och att han är killen som hänger upp o ner o kör situps i george michaels video till Freedom. Vad gör jag? Sätter mig o glor igenom hela jävla videon... 6 minuter. Bara för att se om det stämmer. Men hallå? Varför i helvete skulle han hitta på det?? En annan rolig sak är att Katrin Z har lagt upp samma bilder som han har på sin blogg o säger att hon var där o fotade honom. Rafael berättar om en hysteriskt fnittrande tjej som var o fotade när han hängde där... måste ju alltså ha varit K.Z... ha ha ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0