Dagens Rubriker o thaimat

Gud så gott det är med thaimat! Hämtade från spicy Hot på Kungsgatan. MUMMA! www.spicyhot.se
Det värsta är att nu efteråt så lever min mage rövare o fjärtarna vill avlösa varandra. FRÄSCHT!? Nej! O så får jag ännu ondare av att hålla tillbaka dem... buhu! Moment 22!!!

Läste i FÖ att Lars Stjernqvist hamnat i blåsväder! Men jag tycker det är obefogat! Hur skulle han kunna veta att det var under Hizbollah flagg? Dessutom så står han med ryggen åt flaggan på bilden som visas hela tiden. Överdrivet? Ja, lite faktiskt. http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/artikel.aspx?articleid=4330675
Den här bilden har Erik Svansbo lyckats få spridd över bloggvärlden. Tillsammans med ett antal andra står Lars Stjernkvist kvar på scenen efter sitt tal,  Medan någon annan (utanför bild) nu håller sitt tal klättrar en person upp på ställningen kring scenen, med bl a Hizbollahs flagga. Detta var mot slutet av mötet, som strax efteråt avslutades..<br>Foto: Erik Svansbo

O "stackars" 15 åring som får 60 timmars samhällstjänst för att han brände ner X antal radhus i Smedby. Nej. Inte direkt. Det som är för jävligt i denna story, enligt mig, är att personen som var med o gjorde denna gärning inte får nåt straff. För han är 14 år. Eh va? Han var väl lika medveten om att det var bus som 15 åringen? Sen kan jag förstå att de inte kunde tänka sig att det skulle få såna följder som det faktiskt fick. Det vet inte jag om ens jag skulle tänka på. O jag är ändå 30 bast. Men att en slipper fri för att han bara är 14 år o den andra är 15 det tycker jag är hemskt. O så ska 15 åringen stå med skadeståndsskulder på flera flera miljoner resten av livet. Själv!? Nä, det är för jävligt. De var två om det hela då ska båda straffas också, oavsett ålder. O varför inte straffa pappan till 14 åringen också? Det var ju han som köpte ut fyrverkeripjäserna. borde inte han då se till vart de tar vägen? Så att de inte hamnar i fel händer o nåt sånt här kanske hade kunnat undvikas. ORÄTTVIST!! Ja! Så på så sätt tycker jag synd om honom. Inte för att han får 60 timmars samhällstjänst...  http://www.folkbladet.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4330807

Klippa mig idag då. Stort! he he. det händer ju inte allt för ofta o nu var det dessutom strax innan jul som jag klippte mig. Det är jättenyss för mig. Men mest vill jag slinga mig. Det är därför jag går dit o då kan jag lika gärna passa på att klippa mig lite också. Men hur? Jag vet inte... Ska jag klippa "kort"? Då snackar vi alltså att klippa av kanske 15-20 cm, vilket innebär att jag fortfarande kommer ha ganska långt hår. Eller ska jag bara ta ett par cm o klippa upp mycket? Hm... jag vet inte? O mina sk kompisar ger mig ingen feedback heller trots att jag frågat dem... schyssta kompisar? NOT! =)

 




Kommentarer
Postat av: Lina

men lilla du...vad du än gör med ditt hår kommer du ju va jättefin:-)

Puss

2009-01-14 @ 13:41:33
Postat av: unsan

ha ha ha, Lina... tog du åt dig??=)

2009-01-14 @ 13:52:04
Postat av: Lina

jag är väl en av dina sk vänner? så ja lite ;-)

2009-01-14 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0