Kameraproblem

Min kamera har inte seriebildtagning, tror jag. Har iof inte läst instruktionerna heller... Häromdagen hittade jag en funktion som tar kort när någon ler... Jag ler bara åt själva funktionen... ha ha ha! Det roligaste var när jag upptäckte, efter att ha använt funktionen, o skulle se på korten att den tog tre på en gång ( så min kamera har det visst, men man måste fan i mig le lite annars funkar det inte) o jag dog nästan för alla gjorde så jävla fula miner när de "ler". Anders beskrev sina egna kort som att se ut som bärgarn i filmen Cars, det var bara glasögonen som saknades. Kan väl meddela att bärgarn inte ens har några jävla glasögon o anders ser verkligen inte ut som bärgarn på bilderna. Han ser bara APFULL ut...!! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0