Mordmysteriet

I lördags var det då dags! Skinnbrallor, nitbälten o hård sminkning var ett måste en kväll som denna! Vi skulle lösa mordmysteriet på "Princess" vår sångerska i vårt lesbiska hårdrocksband - SATANS HELGON! Alla hade verkligen lagt ner energi på detta vilket gjorde det hela svinroligt!
Först spelade vi "Upp till Bevis" o sen började spelet. Det visade sig att jag var mördaren...*gulp* Som var vänsterhänt, men det missade jag totalt så jag gjorde allting jättesvårt för mina medspelare. FÖRLÅT! Det var bara Pärlan som gissade rätt...
Maten var kanon! Jag som aldrig äter fisk i stort sett har fyllt årskvoten nu...=)
Sen gick vi till Bomull o hade svinroligt. Asgarvet på toan är fortfarande fantastiskt roligt! =)
Tack alla för en superkväll!
  Stumpan!

  Pillan o Samamtha

  Regina, Mama Rap & Baby Princess

  Hella o Sabbe

  Satans Helgon!!

  Pillan, Mama Rap, Regina o Cilla

 Regina o Sabbe

  Pilgrimsmusslor med blåbärsvinägrette


Nästa träff sker om cirka 3 månader o då är det Jenny och Jessika som håller i det!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hört talas om Copyright? Ha ha ha vad rolig du är!

Ja det var en kul kväll! Ser redan fram mot nästa! Rock on!

2009-01-26 @ 22:08:35
URL: http://www.barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0