shopping

Jag älskar verkligen att shoppa. Jag känner mig lycklig då. Får jag inte shoppa så mår jag nästan dåligt. Det behöver inte vara nåt speciellt, det kan vara en tidning, men får jag shoppa så mår jag bättre.
Idag kände jag att jag var "tvungen" att shoppa. Sprang ner på stan på lunchen o fyndade en tunika på Gina, hittade en top jag vill ha men inte orkade hämta när jag beslutade mig för att jag ville ha den. Sen hade de ett par asfina chinos, men inte i min size. 199 spänn, värsta fyndet!  https://www.ginatricot.com/se#/product/24622900
Sen hittade jag ett par jeans till Alvin o en jättefin farfarströja på Polarn. LOVE!

Möte Tina o RIkard som jag lurade in på Polarn också, så de fyndade lite till räkan. Kom nu räkan!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0