Ursäkta

Idag kom vår nya så kallade platschef o sa till mig att jag skulle "försöka" göra nåt på min arbetstid också? Ursäkta? Jag gör precis lika mycket som innan, men kanske inte med samma motivation... Bara för att han har bett om en jävla telefonlista som ligger LÅÅÅÅÅÅNGT ner på min priolista så tycker han att jag inte gör nåt. Vilket jävla skämt! Jag skällde tillbaka som en idiot. Så säger han:
"Nästan varje gång jag går förbi här så sitter du på Internet..."
Jag svarar: " Ja, jag gör som vissa andra på det här kontoret också gör" (chefens son).
Då flinade han bara o typ ... "Ja..." o så gick han... Jävla idiot! kom inte o tala om för mig vad jag ska göra o inte göra... Så det så!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Han kanske har lagt in som rutin att hålla koll på när du surfar och passar på att gå förbi då för att ev. kunna se något smaskigt. :-)

2009-01-15 @ 09:14:11
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0