Vabbar

idag igen...  Min plutt har knappt kunnat andas inatt så vi tyckte det var bäst att  vara hemma idag. Dock är han pigg som en lärka o är väldigt aktiv. Sitter just nu grensle över soffan o kollar på att det "snövar" o att sopbilen åker utanför. Väääldigt spännande.
Anders är på väg till Ulricehamn. lite läskigt med tanke på vädret. Men det ska nog gå bra. Han ska dit o träffa sina nya "chefer" eller vad man ska säga... Lång historia...

Helgen har varit bra. Lördags gjorde jag nada. I går var vi på brandstationen på julgransplundring. Väldigt bra arrangerat faktiskt! Sen gick vi hem till kexmannen o fikade lite. Alvin slocknade sittandes i soffan... hahh a, helt slut!

Sen åkte vi hem o då började jag leta efter grejer till lördagen. ÅH HERREGUD! Jag älskar mig själv ibland. Jag är så jävla bra på att spara på saker. O nu hittade jag det jag letade efter i min garderob o blev så jävla nöjd! O att jag kunde ha det jag hittade så här typ 10-12 år senare... ha ha ha!

näHÄ, Nu måste jag ringa svärisarna så de kan komma hit en sväng sen så jag kan jobba det jag måste göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0