Att bo i en bastu

Det är så varmt hos oss. Det är så inihelvete varmt hos oss. Man vet vet inte vart man ska ta vägen. ALla fönster är öppna, rullgardinerna fördragna o ändå så är det så hett, så hett hos oss. Inatt rann svetten om oss... o Alvin ska vi inte prata om. Han går omkring o är konstant blöt i håret. Stackarn!

O idag är det operation storstädning som gäller. O det är så jävla tråkigt. Jag skulle så gärna betala nån liten jävel för att komma hit o städa vår skitiga lägenhet... för jag orkar inte. det SUGER!

Eftermiddagen ska vi tillbringa ihop med Kristin. Mmm, vad roligt! Vi ska gå till biblioteket, fika o äta glass o kolla på halsband.
Lämnade in min klocka igår också som av någon märklig anledning blivit fuktskadad. Ibland är det bra med försäkringar har jag kommit på. Fyndade ett jättefint halsband o fina örhängen till det.

Packa ockås... fan vad surt. Usch, jag har inte sovit inatt är väldigt pessimistisk hör jag... BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Jenny...skit i att städa då när det är så sjukt varmt.Gör vad du måste bara typ packa.Resten lär ju ligga kvar tipsar

2009-07-03 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0