Djursö

Vi har ju hyrt en stuga nästa vecka i skärgården. Ska bli underbart. VI har egen båt, uteplats o tillgång till båt. Så najs. Igår ringde de från jobbet o frågade om vi kunde bygga ihop en våningssäng när vi är där för de som håller i det har inte hunnit. Inga problem sa jag. Då skulle vi få rabatt på det redan svinbilliga priset. Det visar sig att en person som skulle hyra stugan i helgen VÄGRADE åka dit om hon var tvungen att sätta ihop en säng själv. Men ursäkta? Vad är det frågan om? Jobbet har värsta förmånen men har inte  hunnit iordningställa ordentligt o ber om hjälp o då vägrar man åka dit? Sandlådefasoner eller? JA!!
Iaf när vi pratar vidare så visar det sig att i stugan som vi hyrt finns det ingen tv, boxer eller micro. Men va fan?! Informerar man inte om sånt? Att det är sämre standard i lilla stugan mot den stora? Jag tycker det men så är inte fallet. Men nu löste det sig så mot att vi fixar TVÅ våningssängar så får vi bo i stora stugan som har allting - tv, micor o boxer. Shit, en vecka utan tv... det går ju bara inte. Då skulle nog vi allihopa få krupp tror jag. Anders o jag skulle nog fixa det men vara lätt uttråkade. Däremot skulle vi bli helt galna av Alvins tjat om bompa hela tiden... Lyx man lever i egentligen.

Idag blir det svärtinge o hälsa på Jessika o barnen.

KRam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0