Batman


Idag har Alvin maskerad på dagis. Jag hade glömt bort det o fick panikhandla nåt igår, det blev följande pyjamas med tillhörande cape. Visst är han fin? När jag sa till honom att "Åh, är det min lilla Batman?" så svarade han: "Nä, mamma. Jag är en sköldpadda!" Eh? Antar att han fick till det så eftersom han hade capen på ryggen. =)
När vi kom till dagis så var alla barnen utklädda till massa olika saker o fröknarna var Teletubbies. Shit vad de hade gått in för det. Ascoola! O Alvin som ÄLSKAR Teletubbies fick ju stora ögon vill jag lova.

Mitt besök på BB igår blev ju rätt misslyckat. Fick aldrig komma in då grabben inte mådde riktigt bra. Så jag satt där i korridoren o väntade o väntade. var så inne i min Metro att jag tom missade att Anna ringde. Dumt. Men men, det var bara att hoppa på bussen o åka hem igen. Får se bäbisen en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Erika o Emma

nämen. lilla snutten då! Vad söt han är!!!

2009-03-17 @ 08:56:20
URL: http://erika81.blogg.se/
Postat av: Kicki

Plutten, så fin mamma har fixat lilla LA!!



Puss och kram Kicki

2009-03-17 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0