Det märks direkt...

....när man inte skriver på ett par dagar. Roligt att så många väljer att läsa de små orden jag plitar ner då och då... Tack!
Tyvärr är den här veckan VÄLDIGT rörig o jag kommer nog inte kunan skriva så mycket som jag skulle vilja. Möten, möten och åter möten är det som gäller för hela slanten. Däremellan måste jag jobba lite säger de...=)

Annars har det inte hänt så mycket. Var hos Erika igår o gullade med söta lilla Emma. Puss på henne. Så himla fort de blir stora är det värsta. Nu längtar jag ännu mera efter en egen liten skit att gossa med.

*svär lite över bananflugan som cirkulerar i mitt nylle hela tiden, DÖ FLUGJÄVEL DÖ!!!*

Handlade en fin påskpresent till Maxis också, ASFIN! Nu kommer han o Alvin att se likadana ut... Pluttarna!

Kan berätta om Alvins roliga grejer han har sagt också, för det har jag väl missat.

I söndags stog Anders o jag o kramades. Då säger han "kramas ni? " Ja, svarar vi. "Gulligt!" säger han då. O hjärtat smällte. Han vet precis hur man ska göra.
På kvällen kollade vi på Bompa o då ramlade draken ur en ballong, eller vad det är, o säger: "Mamma, draken slog i färten! Här slog han sig!" o så visade han sig på sin egen "färt". Så himla sööööt! Jag älskar hans små härliga, spontana uttryck han har för sig. De är klockrena! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0