Nära döden!

Igår käkade vi nåt äckligt som jag hade hittat på tasteline. Broccoli och blomkålspuré med köttfärsbiffar. Biffarna var helt okej, men purén? *urk* Man blev illamående bara av lukten. Men det var ju bara att snällt mumsa i sig, annars hade ju även Alvin vägrat äta. Men han verkade gilla det.
Efteråt fick jag så jävla ont i magen. TÄnkte inte så mycket på det, men det blev bara värre o värre. På högersidan. När jag stog upp strålade värken ut över muffen. Kunde knappt stå så jävla ont gjorde det. Började googla o tyckte ju att jag hade alla symptom man ksulle ha för att det skulle vara blindtarmen. Men tillslut så lyckades jag somna iaf o idag gör det inte ont. Däremot så känns det att jag hade det igår eller vad man ska säga. Galet.

Har fortfarande inte lyckats välja några glasögon. Jag får panik. Jag skulle helst vilja att nån av mina vänner följde med o kollade tillsammans med mig, men det är ingen som kunnat. Eller iof, jag har inte direkt frågat heller. Lina träffade jag ju på stan o så sa hon vad hon tyckte. De har jag ratat nu, men börjar ångra mig. Att det ska vara så jävla svårt. *suck*

Sen vill jag bara säga till den som skrev anonymt om Alvins napp. TIll den första vill jag säga att Alvin får använda napp tills VI, hans föräldrar, anser att han fixar att sluta med den. Det gör han inte nu. End of story. Vi gör som VI vill o vad vi tror är bäst för VÅR son.

TIll nr 2 som svarade anonymt vill jag säga: Tack.

Kommentarer
Postat av: Erika o Emma

haha. Säger som dig. Låt grabben ha sin napp tills han är redo. Han är ju inte ens 3 år.

2009-03-13 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0