Roligaste läsningen - EVER!

Jag ÄLSKAR Dominika! Läs detta o garva så ni dör!

Fittgrill

Published: 2009-03-10, 09:41

Jag är fullständigt fascinerad över hur många nänniskor som inte känner till uttrycket fittgrill. På med fittgrillen, brukar vara det första jag säger när jag hoppar in i passagerarsätet i en bil. Ja, särskilt nu på vintern då.

What? Brukar folk säga. De har inte den blekaste om vad jag menar.

Jag antar att det bland er finns både de som vet vad en fittgrill är och de som inte vet.

Så - bara för att klargöra: Fittgrillen är alltså sätesvärmaren.

Nu vet ni, ni som inte visste sen innan.

Ordet fittgrill kan för övrigt vara världens roligaste ord. I konkurrens med trapphallick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0