Solen skiner

o våren spritter i kroppen - när man sitter inne. För när man kommer ut så biter sig kylan fast i mina kinder som en fästing på benet. Fy satan! När ska värmen komma? Jag vill ha den nu! Det finns så mycket fina vårkläder i alla affärer o man vill verkligen börja klä av sig lite.

Igår var vi på kalas hos Julia. Detta hade lilleman på sig, tack familjen Åstrand! Han var jättefin o gjorde stor succé.


Massa möten hela dagen idag. Fick se hur de nya lokalerna ska se ut o färgställning. det blir nog kanonbra tror jag! Fick också reda på att vi får sommartid även iår!!!*jublar* så mellan juni-augusti jobbar vi bara till 16. UNDERBART! Det gäller dock bara i år också, sen är det slut. Tråkigt! Jag älskar vår sommartid!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vilken tuff liten kille! Jag diggar hängslena som bara den!

2009-03-26 @ 11:14:43
URL: http://barro55.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Ja, visst är han fin?

2009-03-26 @ 11:27:31
Postat av: Carro

Mycket! Jag gillar ditt "nya" motto! Funderar på att överge mitt gamla motto, "glad, tacksam och kåt" och istället göra som du och vara nöjd för det lilla helt enkelt ;O)

2009-03-26 @ 17:56:29
URL: http://barro55.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Bja idé Cajjo!

2009-03-27 @ 07:48:03
Postat av: Lina

Åh..vad fin han är:-) Bra att kläderna kommer till användning :-)

2009-03-30 @ 09:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0