Grey´s anatomy

Shit vilket bra program det var igår. Scenen där pappan låg i sängen med sin döende flicka var nog bland det bästa jag sett på tv... nån gång. Så himla hemskt o vardag för många. Jag vill aldrig hamna där. När pausen var o jag tjöt som en idiot gick jag in o la mig hos Alvin o grät lite till. Låg där o försökte hålla om honom. Han slog mig hela tiden. Han ville nog inte att jag skulel ligga där. Flyttade mig längre o längre ut tills jag förstog piken. Tog mig i kragen o hämtade tvättställningen o hängde tvätt igen. Nej, det där programmet berörde mig verkligen.

Kommentarer
Postat av: Erika o Emma

Samma var det hr i soffan. Thomas grät som ett litet barn och ville upp till emma. så gullig!!!! Usch. Vi äe verkligen lyckligt lottade som har så fina barn! Och som mår bra! Lite förkylning hit och dit. Vad är det!?

Saknar dig!

puss

2009-05-14 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0