Ont i bröstet!

Har i ett par dagar haft jätteont i ena bröstet. Fattar inte vad det är. O så blir jag helt nervös o är hetl övertygad om att jag har cancer o kommer dö. Kanske inte är så konstigt eftersom både mormor o mamma dog i cancer, tom bröstcancer tror jag. Mamma iaf. Eller det var ju bröstcancer som startade det hela, sen hade hon det ju i hela kroppen.
Hade det varit gravid-ont i bröstet hade det känts annorlunda. Tror jag. Eller nä, jag vet det. Det känns inte alls så. O det är ju bara i det ena. Det känns snarare som att jag fått mjölkstockning på ena bröstet. Askonstigt. Jag ska vänta ut det lite o sen om det inte går över så går jag till doktorn o får min dom. Tänk om det är cancer. Vad fan gör jag då? Jag är ganska noga med att kolla brösten, men jag tycker det är svårt att veta hur det ska kännas o inte ska kännas. MEn jag har iaf inte hittat några stora knölar, eller små heller. O det är ju skönt. GaaaaH!

nu ska jag klä på mitt monster o sen ska vi gå ut o passa boll o kolla på 1 maj tåget med bilar o MC.

KRam på er!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Oj, hoppas verkligen att det inte är något. Förstår att du oroar dig, det skulle jag också göra. Bättre ändå att kolla upp det en gång "i onödan" än att gå och vara orolig. Borde inte du få göra tidiga undersökningar när det finns i släkten?

kram/polaris

2009-05-01 @ 17:33:00
URL: http://wigenstam.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0