Schlager

Heja Malena! Shit vad bra hon var i går, fast jag tyckte att numret var bättre med manliga körsångare än kvinnliga. Turkiets låt tyckte jag var skitbra! O hjälp vilken röst hon hade isländskan! Jag älskar schlager men det är inte på samma sätt som det en gång var. Allt var bättre förr eller är det uttjatat? Tonartshöjningar o glitter o glamour? Ska det inte vara så för att var riktig schlager längre? Nä, nu åmas det som aldrig förr o de som väl klär sig som förr är tyska transvestiter...typ... Har ni hört Azerbadjans låt förresten? Den är svenskproducerad o skitbra! Heja Heja! Norge är överreklamerat tycker jag. Den är bra, men SÅ bra tycker jag inte att den är. Huset igår var asfräscht! men inget för oss. Vart man än klev ut utanför dörren så hade grannarna koll på vad man gjorde. Man var aldrig ifred liksom. Så det blir inget. Min rygg altlså. Jag DÖR! Jäkla unge att vägra gå till dagis... min cykel stog kvar på jobbet så vi skulle gå till jobbet o det ville inte putte... inte hela vägen iaf. aj aj aj...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0