APD from hell!!!

Glad i hågen tog jag pärlan o cyklade till APD. Med glad i hågen menar jag inte att jag var packad. Vi får inte dricka på arbetstid. Dåligt! Nä, jag var bara laddad o redo för att bränna lite fett.
Ute vräker regnet ner. Piss! Kände hur laddningen avtog lite grann. Blöt o småkall kommer jag fram till Rörelsegruppen. Kliver in. Trummor i bakgrunden, små ljus här o där, dämpad belysning. MYCKET trevligt! Byter om från mina blöta byxor till ett par mindre blöta träningsbyxor. (Det regnade ute om ni kommer ihåg, o jag hade ingen platspåse bara en tygväska med grejerna i.) Pratade lite med tränaren o sa att jag inte kört POWERDANCE nån gång, bara afro/release. Hon säger att det är ingen fara det skulle vara lång uppvärmning o lång nervarvning. Okej, tänker jag. Då är det ju lugnt.
T o T dyker upp o genast börjar vi skratta. Berättar vad tränaren sa o allt kändes kanon. Vi ställer oss längst bak i klassen o fnittrar. Som i skolan. Tränaren säger till slut åt oss - "ordning i klassen", vilket fick oss att skratta ännu mer. Sen körde vi.... Det var solen o fågeln o krigaren o dansen o paddeln o tillbedja himmelen o så o kasta osv... HERRE MIN JÄVLAR I HIMLEN! Jag vet inte hur många gånger jag höll på att dö!! Det var helt överjävligt jobbigt. T kommer fram o säger " Sa du inte att det skulle vara ganska lugnt?!" Jo, men det var ju vad tränaren sa. Jag kommer ALDRIG i helvetet lyssna på tränaren igen. Sen skulle vi skaka rumpa också, jävligt rolig övning faktiskt. Men när hon säger " skaka ordentligt nu" så började vi alla asgarva o jag sa " Det är inga problem, det räcker med att vi rör oss..."
Men afro är så fantastiskt roligt! Man rör på varenda del av kroppen o man är så jävla ful! Det är nästan det som är det jobbiga, att man ser så ful ut. Eller nä, inte så... Men till stor del. När man går på "gym" ska alla vara så jävla fit, man ska ha de trendigaste kläderna o vara så himla chic hela tiden. Inte komma dit i en sliten tröja o svettas hela tiden. Alltså, vi snackar konstant svettning. Jag lider ju lite av översvettning. Kan ha med min dåliga kondis att göra, men jag ser det hellre som ett symptom. =) Detta har gjort att jag tycker det är jobbigt att gå på gym, för jag är inte så himla chic av mig. Men på så sätt är afron så jävla bra! Man är svettig o ful som bara den o ändå så mår man så himla bra! Heja AFRO!
Efter träningen gick jag till Konsum o köpte godis som A o jag tryckte i oss i sängen till Criminal Minds. Snacka om puckad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0