Idag känns det mycket bättre

Ibland när man har för mycket tid över så har man alldeles för mycket tid för att tänka. Tror det var det som hände igår.
Min älskling o jag hade ett långt samtal o nu mår jag mycket bättre. Han var inte orsaken till min dipp, men han är världsbäst på att få mig på bättre humör. Först brukar jag bli förbannad på att han negligerar mina "problem" men efter ett tag brukar jag inse att hans logiska tanke är mycket bättre än min egna. O då mår jag bättre. Men tror inte att jag missade att äta chokladen, herregud nej. Provade Marabo Vinter, den var så där. Men man måste ju prova... det är som med grönsaker...=) Man ska iaf prova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0