Long time ago

Nu har det gått över en vecka sedan jag bloggade sist. Jag känner inte ens för det. Men jag ser att min trogna "fans" går in varje dag o vill ha en uppdatering. O så finns det aldrig någon. snopet?!

Jag mår iaf bättre. Nya tag, ny vecka, ny whatever. Allt känns fortfarnde lite hopplöst men jag ser ändå ljuset...

På jobbet har allt löst sig till det bättre, det är skönt.

Läste en kanonrolig bok igår, är sugen på att rusa in till stan efter jobbet o köpa en till i samma serie.


Men jag vet inte vilken, det finns ju så många att välja på... Svårt val.

Läste även en annan bok av Åsa Jinder, " Vill du ha barn med mig?", o grät en skvätt för den orättvisa som finns. Men den var jättebra... oväntat slut. Kan rekomendera den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0