Varför är allt så tråkigt?

Fy vad det måste vara jobbigt att komma in här som läsare o läsa detta negativa inlägg. Men det är verkligen så jag känner just nu. Allt är så jävla tråkigt! Vad gör man egentligen av sitt liv? Jag går upp, fixar alvin, går till dagis o jobb, jobbar, hämtar alvin, lagar mat, kollar på tv o går o lägger mig. Typ. Men hur kul är det vareviga dag? Är det hösten eller krisar jag? Jag vet inte. Det kryper i mig av oro mest hela tiden, men varför? vet inte. Eller jag har mina aningar, men det behåller jag för mig själv. Allt bara suger just nu.
Men jag läste ut ännu en bok igår av Sophie Kinsella, en shopoholics bekännelser. Fantastiskt rolig. Mycket bättre än filmen. Varför görs alla bra böcker om till amerikansk handling? Boken utspelar sig i London medans filmen utspelar sig i New York, tror jag det var. Är det nåt fel på London? Eller är det nåt fel på amerkanarna som inte tror att det finns nåt annat än deras land? Vi är bäst i allra högsta grad, eller vadå?
Fy fan vad jag låter bitter... jag spyr på detta snart.

HÄr är boken:


Rekomenderar den varmt om man vill läsa nåt roligt o lättsamt.

Kommentarer
Postat av: Mona

Men gumman! Ibland kan man känna sig nere utan och veta varför och det FÅR man! Man får vara negativ och det är bra tycker jag att du skriver att du är det. Låta känslorna komma ut för inte mår man bättre av att klistra på ett leende när man inte vill! Det finna SÅ många tillfällen då man måste det och då tycker jag du gör helt rätt och skriver av dig på din blogg! Vi läser och tänker på dig!

STYRKEKRAM till dig!

2009-11-17 @ 19:09:49
URL: http://monaazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0