Back to vardagen

Godmorgon på er! Tillbaka i vardagen o livet som småbarnsmorsa, sexbomb o sambo... Eh? Eller vi kanske ska ta bort det där med sexbomb... hahahaha! Vi börjar om...

Godmorgon på er! Tillbaka i vardagen o livet som stressad, sunkig, heltidsarbetande småbarnsmorsa o sambo. Så, det lät bättre....

Yasuragi var U N D E R B A R T ! ! ! ! Kändes så jävla lyxigt o underbart. Tyvärr kände man sig aldrig riktigt avslappnad då man hela tiden hade en tid att passa, det var lite surt. Maten var fantastisk!! Det var nog bland det godaste jag någonsin ätit tror jag. Qi gong var rätt så avslappnande, men shit vad otränad man är... Måste ta tag i det där omgående!
Jag har nog aldrig känt mig så ren som jag gjorde under den här resan. Man gjorde ju inte annat än tvättade sig hela tiden. Tina o jag ÖSDE i balsam i håret o sen satte vi oss i bastun. Trodde det skulle göra underverk för risbollen på huvudet. Men herregud... mitt hår har aldrig varit värre än efter den lilla "behandlingen". Det kändes som gummi. Askonstigt.

Åkte hem o hämtade Alvin. Gulliga lilla Alvin. Jag blev aslycklig när jag hämtade honom, han tittade mest suspekt på mig o ville itne alls åka hem. Nähä... kul kille...?
Åkte ner på stan o fixade lite grejer. Alvin fick en present av en POLIS! Gissa om ögonen höll på att trilla ur huvudet på honom. Han blev så stolt! Så säger han till mig: -Mamma, vart är polisens bil? Då sa jag att vi får fråga dem. Han säger att jag ska fråga, men jag sa att det får du fråga själv. Så då går han fram till dem o säger: -Polisen, vart är eran beijl? (han har ju sån härlig östgötska!) Så sa de vart den var o sen fick vi ju snällt gå dit o kolla på den. Tänk vad lite det behövs för att göra en liten kille glad!

Efter det skulle vi stanna o kolla på husbygget på gamla parkeringen. Herregud. Ont i öronen gjorde det men han VÄGRADE gå! Till slut kom en byggarbetare fram o skrattade o började prata med oss. Stalkers? Jag skojade o sa: -Ja, ni lär nog få se mycket av oss eftersom han ska hit o kolla varje dag. Han svarar: - Det ser jag fram emot! hahahah, va fan? Raggade han på mig, eller vad? Jag tappade hakan...hahahah!

Morgonen var lika stressad som vanligt. Eller egentligen inte, men jag orkade aldrig gå upp. Det är ju så skönt att ligga i sängen. När Alvin kommer in till mig, by the way så SOV HAN HELA NATTEN I SIN EGNA SÄNG!!!!, så säger jag " Godmorgon, lilla gubben". han svarar: Lilla gubben? Mamma, jag heter Alvin Gough!. ha hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0