Genomsvett

Att ta en promenad från mitt jobb till Anders jobb som ligger mitt emot halkbanan i Norrköping känns som en enkel match. Så långt verkar det ju faktiskt inte vara - fågelvägen. Att gå hela den där vägen var en pärs vill jag lova. Varmt var det. Svettigt var det. Fy fan. Jag förstår nu helt plötsligt varför Anders tycker att det är långt att cykla fram o tillbaka varje dag o helt enkelt behöver en bil till det. Jag har tidigare tyckt att det verkar lite fånigt att han måste "pendla" med bil till jobbet, när det bara är gatan bort i princip. Det gör jag inte längre. Värre promenad får man leta efter. Inte ett skit att titta på, bara industrier.. hur kul är det?
Men vi har en väldigt söt bil iaf... eller vad tycker ni?

Obs! Ej vår bil, men en likadan  har vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0