Helgen!

Helgen var, som ni kanske sett, FANTASTISKT ROLIG! Gud vad jag skrattade. Kände att jag var i mitt esse... Har säkert sagt o gjort saker som jag inte minns som kanske inte var så smart, men men... Man lever bara en gång=)

Söndagen var kanon ändå, lite trött men vem skulle itne vara det? Konstigt var det att bara vara Anders o jag. Vi är själva alldeles för sällan har jag konstaterat! Käkade frukost i soffan o hade det najs...
Sen åkte vi till Söderköping o kollade på Medeltidsgrejen. Blev så glad när jag så lillskiten, hade ju varit ifrån honom så länge..;o)

Halsbränna idag. Ska aldrig mer äta tonfisk i burk. Den lever fortfarande i min hals. Dåligt! Ikväll ska jag steka svamp, fick lite trattisar av Tina igår. Mumma!

5 dagar kvar - Sen är det dags!!! =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

5 dagar kvar till vad???



Puss från nyfikna Kicki

2009-09-15 @ 14:39:40
Postat av: unsan

Vår damklubb!

2009-09-15 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0