Varför inte?

Carro informerade mig om att man inte får ha igelkottar som husdjur. Varför hon vet det o varför hon informerade mig o våra vänner om det vet jag inte. Man kan inte gossa med den, för då sticker man sig. Men Carro kanske får nog av gos av sin man o inte behöver något mer att gossa med. Vad vet jag? Eller så har hon nåt fel i huvudet o GILLAR att gossa med sticksiga saker. Mycket märkligt. Vidare informerade hon om att man faktiskt får ha AFRIKANSKA IGELKOTTAR. Se nedan: 


Men varför skulle man vilja ha en sådan? O varför funderar Carro på detta? Det är ett mysterium... Carro! Vi behöver veta detta...!

Kommentarer
Postat av: Carro Tjäder

Svar finns på bloggen.... :-)

2009-09-04 @ 21:50:02
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Carro Tjäder

O föresten så skriver du skit kul ibland! :-)

2009-09-04 @ 21:50:56
URL: http://www.barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0