Godnatt världen

Det är natt. Ligger i sängen bredvid putte som snarkar som en hel karl. (Med t9 blev det hej läsk, tokigt;-)) ögonen är torra o börjar vilka stänga sig helt. Synd för mina ögon att jag inte är redo än då, klockan är ju bara lite över ett. Sov människa, var lite normal! Nä tänker mitt huvud o ögonen skriker av trötthet... Eller är det torrhet? Har mina ögon torkat ihop likt ett russinpaket, eller beror det på att jag sträckläste en bok idag igen som vanligt? Jag hade lovar mig själv att va det lite lugn, kanske bara läsa 8 kapitel eller så. Men nä. Det gick inte. Helt plötsligt var den slut. Skit! Vad ska jag läsa i morgon nu då? Herregud vilket svammel! Är det här det nya fyllesmset? Nu är jag visserligen inte packad men det kanske räknas in där ändå? Får klura lite på det där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0