Semester

Nyss klev jag in på kontoret igen efter några veckors semester. Man kunde tro att man skulle vara nöjd då. Nej. Så är inte fallet. Sitter o tittar på resor för glatta livet, men kan inte besämma oss. Funderar på Turkiet, men nu pratade svärmor om att de kanske ville följa med o de var inte alls sugna på Turkiet. Kanske Korfu med Fritidsresors Splash-nyhet, för alvins skull. GAH! Jag vet inte...
Funderar också på vad vi ska hitta på för roligt i sommar, kanske Västervik. Vi ger inte upp! Men då måste jag veta när jag får semester i år o det vet jag inte ännu... ännu mera GAAAH!

Vad tycker ni? Barnfamiljer? Turkiet eller Grekland? Vart har ni varit o vad har ni för åsikter? Vi funderar på att dra i september.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0