Grattis Grattis!

Dagen startade med buller o sång. Anders o Alvin väckte mig på sängen med presenter o teckning. På Alvins teckning hade jag bara ett öga o det var han jättestolt. Hans lillasyster Max var också med...=) (han har lite svårt att förstå att max är hans kusin o inte hans lillasyster) Jag fick presentkort på Intersport o på Gina Tricot. Jag ÄLSKAR att handla! =)

Tyvärr blev det lite smolk i bägaren när jag märkte att jag har tandvärk... BLÄ! Hoppas den försvinner snart, jag vill INTE ha ont nu IGEN. Mina tänder o jag är ju lite osams, jag har ju tandvärk o parti o minut men när jag kommer till tandis så hävdar ju tandis att jag inte alls har ont...? EH? Hur vet du det?

Ja ja, Anders o Alvin ska dra iväg o jag ska pyssla här hemma. Kosläpp vs kottebanan vs motordag i Igelfors? Vi får väl se vad det blir...


Kommentarer
Postat av: kicki

GRATTIS Unsan!



Hurra, hurra, hurra!



Hör av dig vettja! Lunch ngn dag??

Kramar Kicki

2010-05-10 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0