Roliga händelser i mitt liv

Igår morse var det min sovmorgon. Alvin kommer in kl 05. Han får då krypa ner i vår säng o ligga där. 06,30 tycker han att det är dags att gå upp. Jag säger då åt honom att sätta på tvn så kan han se på bakugan o vi får sova lite till. Okej säger han. Kommer på att jag inte sa att det var på fyran, knallar upp o säger åt honom att byta kanal, går o lägger mig.

Ligger där i ca 30 sekunder. Sen höjs volymen på TV helt sjukt mycket… Anders flyger upp, rusar ut i vardagsrummet. Skriker på Alvin om att han inte får ha fjärrkontrollen i soffan. Rusar in i sovrummet igen. Ställer sig brevid sängen, skriker ”jag är så jävla trött på att det aldrig finns nåt lakan!!” (han vrider o vänder sig så mycket om nätterna att det alltid korvar upp sig, men han tror att det är jag som bäddar ner så mycket på min sida) Sen ska han slita tag i lakandet för att få det slätt ,men tar i så mycket att det säger ”ritsch” o så går det sönder… Jag började ASGARVA! O han var så jävla förbannad! *skrattar så tårarna rinner* Det var så sjukt roligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen…” Jag har fan inte sovit ett skit i natt” Nähä, men det är min sovmorgon o nu har du förstört den. Skälla på Alvin som en idiot också, vad var meningen med det? men han bad alvin om ursäkt sen… Så jag gick upp.. jag kunde ju inte somna om. Sen dess har jag, varje gång jag tänkt på detta, skrattar ihjäl mig… hahaha…

 

Jag har ju bytt arbetstider så i morse så började jag 8. Anders väcker oss o jag petar på Alvin o säger att vi måste gå upp. Då säger han:

-jag ska bara kolla vad klockan är. Så höjer han armen precis som om han skulle kolla på sitt armbandsur…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0