Mina älskade damer!

I helgen var det dags. Hela ligan skulle ses. Mona o Carro hade nåt spännande på gång o som vanligt visste vi ingenting.
Två bilar åkte iväg mot okänt mål. Som visade sig vara... LINKÖPING. Linköping? Vad skulle vi göra i denna hockeytokiga stad? Jo ni... Vi skulle måla kroki!! Innan vi gick dit så fick vi förhållningsregler av Carro. Inte skratta! Alla människor är olika bla bla bla... Redan här började det osa mystiskt kände vi. Men vi förstod ju varför lite senare.
Men vi har visst blivit vuxna för ingen skrattade. Inte ens när det hängde grejer från modellens snorre så garvade vi. Vi satt där o målade väldigt koncentrerat. Som om det vore helt naturligt för oss att måla av en naken man. Men det var faktiskt fantastiskt roligt! Sen fick läraren välja ut den teckning som var bäst av de vivalt ut. JAG VANN!!! ha ha! Min teckning är nr 2 från vänster.
Efter målandet så åkte vi hem till Mona där vi spelade julklappsrejset, pyntade pepparkakor( BTW jag vann den tävlingen också, min är den som har två tomtar på sig. Alla röstade på min) sen åt vi underbar julmat o snackade skit i flera timmar.
Jag älskar mina damer! Ni är bäst! O även om vi är dåliga på att ses så "pratar" vi med varandra VARJE dag. På mailen. På återseende!


Kommentarer
Postat av: cammen

Ja vilken trevlig dag och kväll..som vanligt!!! Storslam för dig..vilket du var värd!!!

2011-12-06 @ 08:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0