Vilken dag!

Lugn o fin... Nä, inte min grej direkt.

Upp o gå till dagis, knalla till garaget i hämta jeepen, besiktiga den o den gick SJÄLVKLART igenom. Dags för Agnes att käka, in på jobbet o lösa det vilket innebar att jag nästan inte kom därifrån. Angenämt problem men jag hade ju en dejt med bästaste Kicki D som väntade. O då till en gående Kicki D. Inga rullstolar på turnén där inte.
Lunch på kupolen o så fick Agnes superfina Katvig-kläder. Tack så jättemycket! O när vi sitter där o myser så kommer luciorna på besök. Vackert!
Efter lunchen for vi till dagis igen, sen lämna bilen, in till stan för att amma o köpa vantar o magdroppar ( fan vad dyra de var) o sen hem för att dammsuga. (Ska ju åå turné i morgon när de ska visa lyan. )
På med tomtekläder på barnen o sen luciafirande på dagis. Mysigt! O de var så himla duktiga!
Sen hem till Tina o Rikard för fika o sen hem o inta soffläge. UNDERBART!! sen såg jag twilight o blev glatt överraskad! Nu måste jag se alla o läsa böckerna. Så d så.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Visst hade vi mysigt, med goaste ungen Agnes och vacker sång. Lät rullstolen vara hemma, det är så bökigt med rulltrappor och rullstol :)



Nä, att ta det lugnt verkar inte vara din grej, är imponerad över hur pigg du ser ut och verkar vara....



Vi hörs! Kram Kicki

2011-12-14 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0